maviboncukruyasi Gorkeminannesiii hayırlı bi şeye vesile oldum inşallah😂😂 aynen öyle valla ama sabah damlar kesin buraya merak ettim diye telaşlı telaşlı numaradan😑
maviboncukruyasi ebz09 bende şu etiket konusunda daha bir tutturamadım yahu 😂😂 Ne düşündüğünü Bilmiyorum ama insan gerçekten böyle bir durumda akıl istemiyor zaten çocuk hasta psikolojik olarak zor durumda oluyor hele tecrübesiz olunca gelmemesi en hayırlısı oldu
maviboncukruyasi melikeeomeer dediğin gibi kimseye hizmet edemem bu halde sağolsun eltim geldi bir çok şeyi yapmış Allah razı olsun insanın böyle şeylere ihtiyacı var kaynana gelseydi ver çocuğu bana sen işine bak derdi her zaman ki gibi
Puki maviboncukruyasi aynılarını bende yaşadım . Bende öle düşündüm en kesin kulakdan ölcer . Bana doktor aynen böle dedi :)