Kızlar napiyosunuz?
Bebisim ateşlendi bugün 4 civarı 37.5 atesle ilaç verdim düşmedi banyo yaptırdık düşmedi ilik su yaptım bez koydum yine düşmedi en son 38.5 olunca apar topar hastaneye gittik boğazında enfeksiyon varmış antibiyotik iburamin dolven verdiler geldik eve onları verince biraz düştü ateşi ama şimdi tekrar yükselir mi korkusuyla uyuyamıyorum :(
Birde tabi eşimin ailesi bu arada tacizdeler sürekli taciz diyorum çünkü merak eden insan böyle davranmaz. Hastaneye gidene kadar 1 kere aradık mecburen öğlen haberleri oldu atesi oldugundan bize de haber verin dediler neyse hastaneye gittik eve gelirken kayınpeder arıyor sürekli anneni alın size gelsin bu akşam anneni alın size gelsin diye bende gerek yok bi bakalım napacak çok uykusuz yorgun bitkin ilaçlar rahatlatıp uyursa zorlanmam dedik kapattık. 10 dakika sonra tekrar aradılar alın anneni size diye o arada eltim alt katta oturuyor o geldi yardım lazım mı demek için kız sağolsun ev daginik bi şey yapamadım diye evi toplayıp bize yemek hazırlamış yiyememişizdir belki diye düşünüp o arada çocuğu 2 dakika tutar mısın ben bi lavaboya gideyim diye verdim kucağımdan birakmamla kıyamet koptu asla bebeğim benden ayrılmıyo bunları anlattım zaten benden ayrılmıyo sürekli emmek rahatlamaj istiyo annem gelse yok yere uykusuz kalacak dedim tekrar kapattık telefonu. Sonra eltimi aramış nasıl çınar diye konuşmuşlar. Aradan biraz daha geçti yine kayınpeder arıyor bu sefer görüntülü kayınvalide yanda( bu arada 10 dk yürüme mesafesinde oturuyoruz yani altlarında araba var ve yasak falan dinlemeden her hafta sonu aşağı eltime gelirler onlar gider yani gelemeyeck değiller) baban dedi ama isterseniz gelip alın beni geleyim dedi yok anne uyuttum zaten şimdi ilaçları verdim iyi gelir herhalde bende uyurum dinlenirim dedim tamam dedi. Sonra da içim rahat etmedi mesaj attım seninde boynun ağrıyo çınar zaten benim kucağımdan inmedi ne babasinda ne yengesinde durmadi 2 dk bile gelsen uykusuz kalacaksın merak ediyosundur diye yazdim düşmüş ateşi merak edersen sabah gelin isterseniz dedim bilmiyorum bakarız iyi geceler demiş. Her şeye koşturup ben yaptım diyen insan torunu ateşler içinde kıvranıp dururken isterseniz geleyim diyor. Her seferinde söylüyorum bana böyle dersen ben çağıramam yaptıramam bi şey torunun senin gelmek istediğin zaman geliyorum de gel diye bu akşam da beklerdim ki dayanamam merak ederim geleyim göreyim en azından diye meğersem bizimle konuştuktan sonra karşı binada ki kız kardeşine kahve içmeye gitmiş şimdi eşim tutturdu ki sabah ara istersen çağır 1 2 saat gelsin annem diye. Aramak istemiyorum mecburmuşum gibi davranmanın lüzumu yok 7 aydır bir kere mecbur kalmadım ona ben ( 1 tl para verse ay çok ihtiyacı vardı geldi benden istedi der bana da 100 kere lafını yapar söyler o yüzden yardımı eksik kalsın) ben biliyorum bide gel desem kayınpederi görümcemi kaynimi eltimi hepsini burda toplayacak tee gece yatmaya gidecek çocuk hasta keyfim yok moralsizim bide onunla mı ugrascam
gece gece yine varlıkları battı korona kılıklılar ya 😬