Kubra__41 Oğlunuzun verimli uyku uyuması için de geç yatmaması gerekiyor, en geç 9 da uyumalı. Sabah erken kaldırırsanız o saate enerjisini de atar. Balkon da yıkanmaz apartmanlarda, belli günlerde herkes izin verirse ancak bilmiyorum belki izniniz vardır. Aynı durum başıma geliyor hala diye yazıyorum. Benim üstümdekiler yüzünden oğlum gürültüde uyumaya alıştı sağolsun. Ama benim bile uyuyamadığım oluyor gerçekten. Geçen ay polisi aradım gelip uyardılar 1 hafta sakin durdular sadece. Yeni evler böyle kağıt gibi incecik, her şey duyuluyor. Yaza taşınmayı düşünüyorum. Polisler de 9 dan sonra gürültü yapmıcaksınız kesinlikle demiş. Onlara da bizim için gürültü giderse siz de ararsınız demiş. Bebeğin sesi giderse diye, ben gece oğlum ağlasa nasıl susturabilirim beni anlayamaz ki ağzını mı bantlayayım, ama büyük laftan anlayan çocuk varsa sözünü dinletmeli bence oyalanacağı bir şeyler illa ki bulursunuz