Kubra__41 benim kızım da geç uyuyor ve gece vakti çok ses yapıyorsa engelliyorum mutlaka , koşturmuyorum evin içinde babası da müsaade etmiyor o şekilde uykusu yoksa oturduğu yerde oynuyor. Üst komşumdan bende rahatsız oluyordum ses yalıtımı iyi olmadığı icin kadın bir kahkaha atıyordu kızım uykusunda ağlayarak uyanıyordu alt komşunuza o yüzden hak veriyorum yani.. biraz daha dikkatli olun çok hareketliyse gündüz dışarıya çıkarın hem gelisimi için de iyi olur ben öyle yapıyorum.