[silindi] Tugcelbl bende de odeme asamasında yazıyor, gittim ama bankaya gonderildi yazınca gelip alın dediler
Merfeee Tugcelbl Benim sigorta girişim kızlık soyadım onun üzerine yatırılıyor.. eğer böyle bir durumun varsa ondan yatmamış görünüyordur Sen bı kızlık soyadınla araştır canım
Elfie Mel-sin yazıorm doğum raporu sorgula çıkıo ordan da kayıt bulunamadı diyor memur olarak görev yapıorm normalde çıkması lazım ama çıkmıyor
Mel-sin Tugcelbl E-devletten sorguladığım zaman kızımın adını görüyorum ben. Pttye kendi adınızı mı sordunuz kızınızın adını mı acaba?
Merfeee Aybk onu sigortaya bildirmeniz lazım dedi postane deki çalışan ne oraya gidebildim nede vaktim oldu 3-4 kez başıma geldi Nüfus cüzdanı fotokopisi aldı makbuza zimbaladi paranı verdi sağolsun çok yormadi beni 😊😊😊
Elifasel Prenses orasini hic bilmiyorum ki rapor falan istiyo is yeri rapor alip isyerine verdiniz mi