Tugcelbl Kızlar bebeğim 5 eylülde doğdu 5 buçuk aylık oldu ama hala yatan bişey yok e devletten bakıyorum ödeme aşamasında yazıyor baya bi süredir siz ne zaman aldınız uzun sürdümü
Elifasel Tugcelbl merhaba bnde 5 eylulde kizimi kucagima aldim 1 1.5 aylikken Süt parasi 149 tl olan ilk cocuk parasi 300 lira ve calistigim icin sigortadan 810 lira yatti o sigorta parasinin devamida subatin 12 sinde yatti hepsini almis oldum
Prenses Elifasel merhaba ben Doğumdan önce sigorta yaptım ama 60 gün tek var Doğumdan önce sigortadan Doğum parası alamıyorum degilmi?
Aybk Tugcelbl ptt min müşteri hizmetlerini ara sen canım onlar söylüyor e devlette yazana bakma hemen yatıyor
EgeMom Prenses 300 tl ve 150 tl olani alırsınız ama iş göremezlik ödeneği için doğumdan önceki 1 yıl içinde 90 gün sigorta şartı var
Elifasel Prenses orasini hic bilmiyorum ki rapor falan istiyo is yeri rapor alip isyerine verdiniz mi
Aybk Tugcelbl Bencede cok isterseniz bir ptt subesine sorun ya da basvuru yaptıgınız yeri arayın belki eksik bir belge vb vardır
EgeMom Tugcelbl Benim 15 gün içinde e devlette bankaya gönderildi yazıyodu 27 gün oldu doğum yapalı daha gidip bakmadım ama bankaya gönderildi dediğine göre yatmıştır sanırım iş göremezlik ödeneği de var oda yatmış gozukuyor