Aslmra80 ya o zamanlar cahillik varmış yokluk varmış..
Bebekler , çocuklar ölse bile hastalığa ya da yapılan yanlış yöntemlere değil nazara ona buna bağlarlarmış..
şimdi teknoloji elimizde, doktorlar bi telefon uzağımızda hala neden M.Ö’den kalma yöntemleri deneme çabası? Anlamıyorum…