Prens_annesii mrv5556 hmm inşallah sizinkide çabucak geçer bizde erken yaptırmak istedik ki yarası çabuk geçsin bezli iken toparlasın diye
1prensAnnesii Prens_annesii icini ferah tut yinede bi doktora göster ama kötü bişey olduğunu sanmıyorum geçmiş olsun 😊
uykusuzMoMm Prens_annesii olurmu oyle sey sunnet sonrası verılır krem ben her altını acmamda dolu dolu sürdüm hemen iyileşti evet yagda sürün kuru kalınca agrı yapar
MakarnaKulak Prens_annesii geri sıyırma islemini unutma canim yakışmasın derisi .Ciddi birsey olabilir kesin götürün bence oyle bi sorun yasamamistik çünkü biz. Geçmiş olsun
uykusuzMoMm Prens_annesii iyi yapmışınız daha cabuk iyileşir doktorumuz enfeksyn mıkrop kapmasını önler demişti oldu bitti şükür ilk 1 haftası zor oluyor ondan sonrası kolay oluyor 🤗
Basulpete Uyuşturmak için yaptıkları iğne yeri mor oluyor bir süre, tem pipiyle testislerin arasındaki bölge. Şişlik de bir aya kadar iniyor. İçiniz rahat olsun ama mutlaka kontrole de gidin tabi.
Basulpete Prens_annesii ben de ilk defa duyuyorum. Doktor dokunmayın diyordu bilhassa silerken fln dikkat edin diyordu 😐
MakarnaKulak Prens_annesii bana kesinlikle yapmami yapmazsam derinin yapisacagini söyledi her actigimda kantoron yagi damlatip geri sıyırma yaptim .deri yapisirsa penisin başı çıkmazmis oda erkekligini etkiler ameliyatla düzeltmek gerekir dedi. Imkanin varsa arayip bi sor istersen doktoruna
Basulpete Bir de bepanthol krem boca edeceksin ilk bir hafta, öyle bezleyeceksin, bez de bir numara büyük olmalı.
Prens_annesii Basulpete aynen canım inşallah kötü birşey yapmıyoruzdur pipisinin altını silerkende gazlı bez yerleştirip yukarı kaldırıp silip krem sürüyorum çünkü pişik gibi kızarrdı 😞
Prens_annesii MakarnaKulak inanmıyorum yaaa inşallah böyle birşeye sebep olmamışımdır çok üzülürüm yoksa 🥺doktorun numarası yok maalesef ama yarın mutlaka gidip bunları sormam lazım 😢
MakarnaKulak Prens_annesii korkutma kendinide bana doktorda hemsirede ozellikle soylediler hatta bi ara oglum cok aglayip dokundurmadı bende kiyamadim.penisin bas kısmi hafif yapışmıştı. Idrar yaparken büyüyemiyor deri yapistigi icin hem idraririni hem ereksiyonunu etkiliyormuş. Resim felan atmistim doktor israrla her actiginda sıyır açılır dedi ve duzeldi cok şükür. Nasil soylemezler yaa boyle birseyi .sonrada biz söyledik derler 😐