Prens_annesii Kızlar daha önce post açmıştım 18 gün önce sünnet oldu oğlum ama hala iyileşmedi bir iki gündür huysuz ve pipisinin ucu morardı sol tarafı şişti ne zaman geçicek böyle yaşayan varmı pazartesi götürcem inşallah 😞
uykusuzMoMm Prens_annesii kac aylık. Bebegınız 2 haftada tüm dikişleri düştü iyileşti 3 aylıkken yaptırmstm ben doktoru morarma şişme kabuklanma normal demıstı bıze ama aglıyorsa agrıyor demekkı enfeksyn mıkrop fılanmı kaptıki sunnet sonrası verılen kremı kullandınzmı ben tum dikişi düşene kdr dolu dolu her altını acmamda sürdüm o yuzden cok hızlı iyileşti
Smhsvl Prens_annesii bizde de bir tarafında şişme oldu sanki su toplar gibi ama geçti tam düzelmesi bir ayı buluyor
Prens_annesii uykusuzMoMm 4 aylık oldu canım dikişler düşmedi doktorumuz krem bile sürme dedi ama ben yumuşak tutsun diye kremde zeytinyağıda sürdüm inşallah enfeksiyon değildir yaa
Kbronraras Bardak kullanmaya ne kadar devam ettiniz benim de oğlum 15 gün olacak daha kullanmalımıyım
1prensAnnesii Kbronraras doktorlar sadece 1 hafta öneriyor bardağı biz 1 haftalık kontrole gittiğimizde doktorumuz daha takma demisti
Prens_annesii Kbronraras bence gerek yok canım yarası toparlanmıştı iyileşmeye başlamıştı çünkü bezede yapışmadı çok şükür pipisinin altına gazlı bezde koyuyorum her bez açışımda
Aliasaf01 Kbronraras Benim oğlumu 2 aylıkken yaptırdık ben bardağı 5 gün kullandım. Bence artık gerek yok size de
uykusuzMoMm Prens_annesii olurmu oyle sey sunnet sonrası verılır krem ben her altını acmamda dolu dolu sürdüm hemen iyileşti evet yagda sürün kuru kalınca agrı yapar
1prensAnnesii Prens_annesii iltihap varmi ve şişlik illa enfeksiyon anlamına gelmiyor benim oğlumun dikiş yerleri küçük küçük top gibi şişmişti ama doktor normal dedi ki zaten 1 ay dolduğunda tamammen normale dönmüştü
Prens_annesii 1prensAnnesii yok canım iltihap yok çok şükür ama şişince morarınca korktum hep şişti gerçi 😏
Muhammedin_annesi20 Prens_annesii bizde oğlumuzu sünnet yaptık 1 ay önce tam 21 günde tamamen iyileşti ben batikonla temizleyip kantoron yağı sürüyordum hamd olsun bi sorun çıkmadı kantoron yağı yara iyileştirme özelliği var tevsiye ederim
mrv5556 Prens_annesii 1 bucuk ay olacak bizim de dikişin 1 tanesi daha düşmedi şişliği de tam geçmedi. Uzur sürer demişti doktorumuz tam iyileşmesini. Oğlum da 6 bucuk aylık şuan
Prens_annesii mrv5556 hmm inşallah sizinkide çabucak geçer bizde erken yaptırmak istedik ki yarası çabuk geçsin bezli iken toparlasın diye
1prensAnnesii Prens_annesii icini ferah tut yinede bi doktora göster ama kötü bişey olduğunu sanmıyorum geçmiş olsun 😊