Kızlar bebeğim 2 ay 27 günlük. Doğduğunda hep sağına yatırmıştık şu anda yamukluk var kafasında. Şimdi hep soluna yatırıp yastıkla desteklemeye çalışıyorum ama çok da korkuyorum. Düzelmesi için zamanımız geçmedi diyin bana🥺😳😔aynı durumu yaşayıp düzelenler oldu mu?