Kaderkurtbeyy ben de dört günlüğüm, ağrısı rahatsızlığı hafifliyor mu yoksa sadece değişiyor mu anlamıyorum 🙄 çok korkuyorum birşet olacak diye ama uzanarak emziremiyorum, dikişler sağımda hep soluma doğru oturuyorum ona rağmen sızlıyor ne yapacağımı şaşırdım ☹️ Siz baticonu gazlı bezle sürüyor musunuz sadece yoksa gazlı bezi orada mı bırakıyorsunuz?