Kartanesi26 Kaderkurtbeyy cnm korkma bende senin gbi korkardım:) 40 gunden sonra tamamen eski haline dönüyorsun
ZuleyhaG Kaderkurtbeyy benim distanda dikişlerim vardı oturamıyordum hiç hep uzanıyordum bir tarafa doğru yürürken zorlanıyordum 40 gün sonra eski halime dondum
Kaderkurtbeyy Kartanesi26 ya çok şükür o yzden uzanıyorum devamla ayakta durmuyorum ki çabuk iyileşsin
mombeto Kaderkurtbeyy kendini sıcak tut üşütme uzan geçecek sen de şaşıracaksn. Ben hiç geçmeyecek sanmıştım çok bunalıyordum 20. Gün geçti birden. Merak etme çok yakında geçecek sabır😘
Alvin0 Kaderkurtbeyy dikkat edersen kendine iyi bakarsan çabuk iyilesirsin gerci ben 4 gunluk lohusayken ev temizledim yerlestirdim
yagmur41 Kaderkurtbeyy ben hiç oturamiyordum ayaktada duramiyordum 15 gün yatarken dahi ağrı oluyordu benim zor olmuş tu dikisim çoktu o yüzden zor toparlandim 15 güne toparlanan dahi oluyor
Kartanesi26 Kaderkurtbeyy yok canim yam yattim hep oturma sende yat 1 haftaua kalmaz geçiyor sonra yavas yavas oturursun bide sakin üşütme cnm o agri yine oluyor ben usuttum oturamamıştim agridan
ToprakinAnnesi @Kaderkurtbeyy canım ilk başta oturup kalkarken acı oluyordu evet ama orayı kuru tut, klozet kullan bir de ben batikon sürüyordum kuruttuktan sonra. 8. Günümde yürüyerek nüfusa gittim kimlik çıkartmaya. 16. Günde tamamen düşmüştü