Mom19 Merve2756 Suanlik bı sıkıntı yok çok şükür.4 numaram erken doğum sebebiyle kuvezde gelmedi henüz.Bakalim bizi neler bekliyor.Merakla eve gelmesini bekliyoruz
Gamzeaselemre Aselduhakorkmaz benim kızım 2 yasindyaken bende 7 haftalık gebeydim Allah yardım etsin zor ams çok güzel beraber büyüyorlar oynuyorlar çok güzle çok