Aslmra80 Merve2756 Vala yeterli ilerde olursa olur ama kesinlikle büyük konuşmayayım 3 yaşına kadar istemiyorum çünkü çok gazlı bebeğim 🙂
Toprakruzgar Merve2756 biri 4 yaşında biri 5 aylık yoruluyorum ama olsun bu günler gelip geçici kalabalık aileleri çok seviyorum
isikyavas 2 çocuk.ama çok zor özelliklede şu pandemi döneminde.okul yok.çok yorucu dinlenmek imkansız.
AtaVeAnnesii Mom079 dönmeye basladi yuzustu durmayi sevmiyor surekli agliyo onyuzdwn 1 sn ayrilamiyorum yanindan beni girunce seviniyo kucagima alim die🤦♀️ Henuz emeklemiyo tembel 😄
Mom079 AtaVeAnnesii ay benimkide aynı valla. İstiyorki kucakta gezsin bütün gün. Yürüsede dolansa rahatlasa
AtaVeAnnesii Mom079 ayni iste ayaktansabit kalmamida kabul etmiyor illa gezicez😔 tasiyamiyorum ben anlamadim nolucak boyle ya bebeksin sen annenin kucaginda otur yok ne mumkun ciglik kiyamet hep😏
Mom079 AtaVeAnnesii ya milletinki kuzu gibi tüm gün yeminle yatıp duruyor. Bizimkiler böyle sanırım. Benimkide öyle gezcez evde. Oturtmaz asla
Minikcivcivim Merve2756 1tane kızım var 2yaşında minik civcivim 🐥 daha da çocuk mocuk yok bana yetti de arttı hatta😅
ikizminikler Merve2756 ikizlerimle 15. Günümüz Rabbim bu saatten sonra olmayana nasip etsin zira ben çöktüm 😁
2papatya ikizminikler canım 3-4 aydan sonra biraz rahatlatsın şimdi çok küçükler besle gaz al alt al 2 saati kaçırma derken biraz yorucu oluyo 😊
Aselduhakorkmaz Merve2756 2 sayilir biri henuz dogmadi 7 haftalik kucuk kizimda 1 yasinda cok miz miz degil kendi kendine oynayabiliyor insallah hep boyle kalir
Gamzeaselemre Aselduhakorkmaz benim kızım 2 yasindyaken bende 7 haftalık gebeydim Allah yardım etsin zor ams çok güzel beraber büyüyorlar oynuyorlar çok güzle çok