Yigtefe Aselcansuacar elden bişey gelmiyor ne kadar temiz tutmaya calışşan da kirleniyor bebekle gece zor oluyor sadece karda geldi soğuk havalar ayazlar bizi bekliyor 🤨
Mamimomm Bende 6 aydir sobalı evdeyim ama evim kirlenmiyo sadece soba borularini silkerken skntı oluyo biraz yere kurum dökülüyor diger turlu komurleri falan aldgmzda posetlemiştik boş odam var oraya altina muşamba serip koydum odunlarida balkona koyduk.
ErenimBalOglum Aselcansuacar canım bizim fındık bahçesi var ağaç diplerine döküyorum zaten hep yağmur yağıyor eriyip gidiyor yani