Aselcansuacar 3 senedir aynı evdeyiz her kış hatta kış ortasında temizliyoruz bacayı aslında ama el elin eşeğini türkü çağırarak arar misali bacayı tepeden taş atarak temizledi ev sahibi, çabuk olsun diye, en üst katı düzeltiyorlardı oğlu için, vakit kaybetmemesi gerekiyormuş 🤦🏻♀️ bana kalmadan eşim halleder hep ama bilmez halimle bile ben daha temiz yapardım öyle söyleyeyim