Prrennnsesannesii
Arı mamada şeker çok fazla.
Kaç aylık bilmiyorum ama 1 yaşa kadar yüzde 70 anne sütü veya mama olmalı.
Uygun fiyatlı mamalar yönelin. Olmadı imkan varsa kredi çekin birkaç ay idare edecek kadar. 1 yıla falan yaysanız miktarı mesela karşılayabilirsinşz belki.olmadı 2 yıl, 3 yıl düşük tutarlı. Bebeğini beslemek isteyen anneye bunu önermeme yol açanlar utansın…
1 yaş sonrası doktor onayı ile mamayı bırakan tanıdıklarım var.
Aralarda siz sağlıklı öğünler hazırlayın. Doktor ile görüşün. O alternatif söyler size. Yanlış beslenme uzum vadede rahatsızlık ortaya çıkarabiliyormuş.