Aezgi canım kızım 13 ay 21 günlük ben doğduğundan beri uykusuzum asla 2 saat birle deliksiz uyumuyor. Gözünü korkutmak için söylemiyorum yanlış anlama sanırım ama delircem diye düşünme hemen sakin olmalısın ☺️ Gazı vardır mutlaka çıkarsan da bitmiyor o gaz maalesef bak yatıralı daha yarım saat oldu çığlıklarla uyanıyor gaz sancısından büyüdü artık kendi de çıkarıyor ama oluyor işte maalesef. Karnına masaj yapmayı dene doktoruna gaz damlası sorabilirsin. Geçecek bunlar maalesef gaz sancısı çoğu bebekte var.