Arkadaslar bebeğim 2 gündür o kadar az uyuyorki bir bebek 3 4 saat nasıl uyanık kalır anlamıs değilim kucağımda veya emzirirken uyuyor yatağına koyunca genelde uyanıyor delircem artık uykusuzluktan bende neden böyle oluyorki😭 atak dönemleri oluyormus bu böyle birseymi acaba ilk bebeğim tecrübesizim fikri olan lütfen yazsın😢