Yenianne0606 valla aynı saatlerde uyutmaya çalışıyorum. Mesela gece uykumuz şuan en erken 11.30 da uyuyor gece 4de emmeye uyanıyor geri uyuyor sonra 7de uyanıyor alt değiştirme emzirme geri uyuyor sonra 10da kalkıyor. Özellikle öğlen 12 buçukta uyutmaya özen gösterdim ve alıştı ben kahvaltı yapıyorum filan saat 12 buçuğa geliyor ve uyku sinyali vermeye başlıyor 1e kadar tutuyorum bazen ve uyuyor hemen 1 buçuk 2 saat. Sonra 4 buçuk gibi tekrar uyutuyorum bazen 1 saat 1 buçuk saat uyuyor. Sonra 7 buçuk gibi tekrar uyuyor 9da uyanıyor oyun oynuyoruz oyalaniyoruz 11de odamıza gidiyoruz uyutmaya uğraşıyorum bazen yarım saatte bazen 1 saatte uyuyor ama çabalıyorum asla odadan çıkarmıyorum ışık açmıyorum. Size diyeceğim özellikle aynı saatte uyutmaya özen gösterin ve uyutma işlemini dışarıda değilseniz hep odanız da yapın. 2 günde bir duş aldırın, her aksam alt degistirmede güzel mesajlar yapın mayisiyor hem gazida çıkmış oluyor. Gündüz uykusu düzelince gece de düzelmeye başlıyor. Uzun oldu biraz ama benim düzeni yazmak istedim ne kadar düzen olsa da bu atak da çok mızmızlar ve benim kız bensiz durmuyor hiç babasına bırakıp çıkıyorum odadan çıktığımı gördüğü an başlıyor. Bütün minikler iyi olsunlar inşallah