tugceerva06 Soru bu 4 buçuk aylığız da merak ediyorum nedir bu 4.ay atağı acaba tam anlayamadım bide ne zaman biter
3children1mom tugceerva06 bayağı uzun sürüyor canım ama bebekten bebeğe değişiyor 1 hafta suren de var 2 hafta süren de belirtileri bir yeri ağrıyormuş gibi inlemesi ağlaması uyulmaması iştahsızlık v.s
Yenianne0606 tugceerva06 4. Ay atağı değil aslında 4. Atak dönemi. Genelde 4. Aya denk geldiği için sanırım öyle söyleniyo. Her bebeğin ki farklı hesaplamanız gerek 35 gün sürüyo. Mesela bizim 29 gün maalesef 🥺🥺
Kbrackn tugceerva06 35 gun suruyo bizim 3 ay 17 günlükken basladi 13 gunumuz fln var arti bide dis cikariyo fenalardayz
tugceerva06 3children1mom AntikSokrates Yenianne0606 AntikSokrates hele 4.aya yeni girdiğimiz ilk günlerde biraz farklılaşmıştı benim biciriğim 😊🤭 mizmizlandi normalde kucağı sevmeyen leblebi suratım kucağa gelip gezmek istedi ve devamlı huysuzdu birkaç gün 🤭
AntikSokrates Yenianne0606 ne zaman bitiyor bilmiyorum ama sürekli ağlıyor mızmızlanıyor tanıyamıyorum kendi çocuğumu bir an önce bitmesini bekliyorum
Yenianne0606 AntikSokrates internette atak hesaplama var. Doğduğu tarihi değil de anne karnında 40 haftayı yani doğması gereken tarihi yazıp hesaplayabilirsiniz.
Yenianne0606 AntikSokrates valla bende bitiğim ya. Gündüz uykumuz hiç kalmadı devamlı memede uyumak istiyo. Normalde bu saatte uykuya dalmış olan kızım cin gibi hiç uykusu yok. Doğduğundan beri hiç böyle olmamıştık. Bu saatte uyutmasam kıyameti koparırdı uyku diye. İnşallah böyle devam etmez hep
Ozii_celk Yenianne0606 valla bende bitigim ya özellikle gece uykusuna geçerken savaş veriyoruz 10 dk da uyuyan çocuk direniyor saatler alıyor uyuması 9da uyuyacağız ya 11de uyuyor
mek07 Biz 4 ay 10günlüğüz 3 gün önce bitti hiç bitmeyecek sandım 35 gün sürdü. Bittiğinde lokum gibi bi bebiş oldu tadından yenmiyor😅
tugceerva06 mek07 1 hafta sonra 5 aylık olucaz bı ara bizimde öyleydi şu an sakin çok şükür 🤲🏻😊 haberim olmadan bitirmişiz galiba şu atak haftasını zira şu an güneşli haftaları yaşıyoruz internete göre 😊🤣
mek07 Yenianne0606 gündüz uykuları çok kısalmıştı bazen direnip 5 6 saat uyumadığı oluyordu şimdi düzeldi 2 3 saatte bir uyuyor. Merak etmeyin geçecek :)
tugceerva06 Kbrackn ayy evet internetten o zamanlardan bakardım çok uzun bir süre bitirdik ama biz 1 haftaya 5 aylık olacak ama netten bakıyorum geçen 20 gün sonra bı atak daha görünüyor 🤦🏻♀️ her ay var mı bu atak ya 🤦🏻♀️
Ozii_celk Yenianne0606 aynen zaten uykuları düzeltmeye çalışmazsak bu atakta olan uyku düzeniyle devam edermiş genel de doktor öyle dedi bende korkuyorum valla