İster çalışır çalıştığı maaşın tamamını bakıcıya verir ama çalışmak kadına iyi geliyorsa bunu dert etmez. İster çalışmaz eşinin maaşı her şeye yetebilecek durumdaysa çalışmayıp çocuğuna bakar. Ben herkesin kararına saygı duyarım. Şahsi fikrimi sorarsanız eşimin maaşı çok iyi olsaydı, bebeğimi hiç tanımadığım birine emanet edip, kendi yetiştirme disiplinimden, sevgimden, ilgimden yoksun bırakmazdım. Ben bakıcıyla büyüyen bir çocuk olarak annemle aramda hep mesafeler oldu. Şu an çocuğuma annem bakıyor ben çalışıyorum. Ama ne yazık ki benim eşimin maaşı şu anki hayat standartlarıma yetecek kadar değil o yüzden çalışmak durumdayım. Sevgiler. 😊