[silindi] ihtiyaç yoksa 2 çocuğu elin insanına bırakıp çalışmak bencilliktir
Bu nasil bakis acisi tutamadim kendimi ve cok sasirdim…insan sirf psikolojisinin yerine gelmesi icin bile calismali..bunu yapan anneleri bencil olarak degerlendirmeniz cok talihsiz bir yorum olmus kendi uzerinden analik kasanlar ne zaman bitecek ? Ben boyle yaptim onu yapanlar kotu bencil anne ? Iyi de sizin hayat sartlariniz bakis acinizla bir baska hayat bir degil kimssyi yargilama hakki size dogmuyor..ben de kendim buyutme taraftariyim ama bir baskasinin calisiyor olmasi hosuma bile gidiyor oh be diyorum kadin kendime gelir biraz cunku gun icinde neler yasadgmi biliyorum..3yasinda da calismaya geri donecegim senelerce okumus senelerce calismis insanlar icin cok zor bir karsr bu esimden para bile isteyemem istedgmi bile alamam alismisim kendi parami kazanmaya cunku.. arti hanimefendi ucret belirtmemis ki belki fazla verecek gelen insan o civarlarda calismaya okey diyecek..bunun karar merciii de siz degilsiniz bence.. kadin okumus ogretmen olmus 4bin aliyor evde oturup cocuk bakacak birine 6bin vermesini mi istersiniz..binbir emeklerle bir yerlere gelenler alamiyor o paralari 🤣🤭 kaldi ki bakici faciasi yasarsaniz bir gun anlarsiniz hic oyle zannettiginiz gibi degil insanoglu.3bin verip cayini ayagina getirdgimiz kadim bile kazik atti..hic acimam kimseye.herkes isini yapacak hakettigi kadarini alacak.😏😏😏