KahramanAnne
Biz kullanıyoruz çok memnunuz. Kilo alımı çok iyi. Hiç gaz ve kabızlık problemimiz de olmadı. 1.5-2 ay kadar oldu kullanıyoruz ama 6 ayda bir sıkıntı olmazsa normal bebelaca geçicez. Sadece mamayla besleniyor çünkü, bütçeyi zorlamaya başladı 😅