Deryotti yok sezeryan oldum. Toplam 25-26 kilo aldım ama kır gün kayınvalidem bu hoşaftan yaptı sabah akşam içtim , akşamlarıda ekmek az yedim o kadar tüm ödem gitti. Ama şuan yine 5 kilo fazlam var.birde benim oğlan hiç uyumazdı yorgunluktan da zayıfladım :)