Merhabalar herkese 23 gün once sezeryan dogum yaptim bir haftadır karnimda aşırı şişlik sag tarafa vuran ağrı ile dun doktoruma gittim bagirsaklarimda enfeksiyon varmis antibiyotik tedavisi basladi gecmezse genel cerrahiye git dedi. Sorum şu bu durumu yaşayanlar neler yaptınız büyük abdeste de çıkamıyorum kabızlığa ne iyi gelir ne yemeliyim 😐