İkea antilop kullanıyorum. Memnunum sade rahat ve şık bir model. Gayet rahat iç hacmi geniş 3 yaşına kadar oturabilir. Tabi bir süre sonra istemiyor çocuklar oturmak. Yarım milyar vermek benim için çok mantıklı değildi açıkcası gayet sağlam ve rahat çıkıp taşınan bir sandalye kesinlikle öneririm ☺️