2506 Prego kullanıyorum ve fazlasıyla memnunum. Evet fiyatı biraz pahalo gelebilir , baslangıcta otomatik salı cağını kullanıyordum. 6. Ay ile beraber mama sandalyesine geçtik. Salıncak durumunda da beni baya rahatlatmıstı rahatlatıcı müzikleri kendiliğinden calısıyor sen seciyorsun. Mama sandalyesindw ise masanın büyüklüğü fazlasıyöa iyi ve cok güvenilir.
Nerikk HappyKids daha kullanmaya baslamadık ama ikea antilop aldım. Bi mama sandalyesine 1500 tl vermek sacma geldi zaten gecici bi sürec bi süreden sonra cocuklar mama sandalyesini sevmiyor🤷🏽♀️
Habisim37 Kesinlikle ikea hem sağlam hem toplanması kurması okadar rahat ki ayrıca cok destekli duruyo yani bebeğiniz büyüdükçe içinden cıkkmaya calişirsa asla yıkılmaz bunuda göz ardı etmeyin anneler
Hazel35 HappyKids baby bee aldım çok ama çok iyi. 5 yükseklik ayarı, 3 sırt eğitimi, masa ayarı 4tane. Tepsili masa, deri kılıflar, 5noktalı emminiyet kemeri. En güzeli ne biliyor musunuz, kurulumu torna vida gerektirmiyor.
Hazel35 AsyaTln baby bee plus 2 in 1 katlanabilir tekerlekli mama sandalyesi, hepsiburada dan 385tl ye aldım
AsyaTln DenizAybrs bizde kiwi koala düşünüyoruz ne kafada aldınız siz bide hiç bir bebek mağazasında yok sadece Trendyol da var
AsyaTln birkizannesi merhaba nerden aldınız ? Ne kadara aldınız acaba ? Hiç bir bebek mazagazasında yok sadece trendyolda var ama fiyatının düşmesini bekliyorum bende kivi koala düşünüyoruz eşimle
Alismom HappyKids peg prego tatamia muhteşem bi mama sandalyesi 3 aylıkken aldı tekerlekli evi gezdiriyorum salıncak olabiliyor anakucağı gibi kullanılabiliyor 😍 fiyat olarak yüksek olabilir ama parasının hakkını daha ek gıdaya geçmeden verdi
Mervecan1453 Deletedmom7 bende şoktan aldım ve çok memnunum bence sadece markaya veriliyor para hepside aynı işi görüyor
drn5410 Esenazra biz masada otururken bizimle aynı seviyede oluyor tablası biraz altta kalıyor masanın 2 3 parmak altında ama masanın içine girmiyor tam ideal bence. Kalite olarak plastik ama ideal bence zaten yanımızda iken oturuyor sandalyesine yalnız bırakmıyoruz o yüzden sıkıntı olacağını sanmıyorum Allahın izniyle.. Bana gayet işlevsel geldi ikiye ayrılması da hoşuma gitti yerde bile oturup yiyebiliriz böylece dedim bakalım 🤭 masası aktivite masası olabilir 🙆 aşırı kaliteli bir şey beklemeyin bildiğimiz plastik ama dandik değil benim için tam ideal ☺️
Hdus Bende daha bakınıyorum ama kullanıllılığıj yanı sıra güvenlikte önemli bence. Bebeği oturtup eline oyuncak kitap felan verilip bişey yapılcağı zaten devrilmemesi lazım… ama 300-500 tlnin üstü de abartı