Melindam minikdavsanim Patlıcanı Kızartıp Koyuyorum Karnıyarık Yaparken Kolay Oluyor. Bazende Dilimleyip Koyuyorum Onuda Türlü Yapınca Kullanıyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom16 Temizleyip doğrayıp yemeklik olarak koyuyorum ben, hiç bir şey olmuyo
Merve-miray Deletedmom16 Bırakıyorum ben ☺ Sarımsakta soyup bırakırım kolay oluyor. Biberi fazla aldığında da yemeklik doğrayıp bırakırım. Maydanozu da aynı şekil doğrar bırakırım 🤗