Deletedmom16 kız bak ven nasıl yapıyorum söylim mi ıspanakları yıkayıp dogruyom sonra buzdolabı posetine koyyom yemek yapacak kadar kendimize içine bir acuç pirinç birde sogan dogruyom çigden hepsini koyyom posete kat kat yapıp ve baglıyorum koyyom buzluga direk buzluktan çıkarıp koyyom ocaga salcakı su yapıp pişimeye bırakıyom harika oluyor dene bunu