balarisi_2019 ya is gerçekten en son tencere kapağa dönecek. Ninniye tepki veriyor, süpürge sesine susuyor ama testi geçemedi resmen kafayı yicek gibi oldum. İnsanin ici her türlü huzursuz oluyor. Boyle olacagini bilseydim bu kadar erken götürmezdim. Bir çok doktor 20 günden sonra yapılması gerektiğini düşünüyor. İnsallah bizimki de geçer🙏🏻Gün sayar oldum şimdiden zaten lohusalik ayrı bir zor oluyor. Herseye takar modda gidiyorum. Sagolun ama içim rahatladı biraz