Mom042 isitme testini yaptirdigim yerdeki bir ebe de bana bu aletler 3 kilo üzerinde düzgün calisiyor canını sıkma dedi. Bazı hastaneler 25 günden sonra yapıyormuş. Ne kadar beklesek o kadar kar belki ama resmen zaman geçmiyor. Ninni söylüyorum dinliyor susuyor bir anda. Mutlu oluyorum ama sonra gene o test aklıma geliyor. İnsallah geçeriz bizde 😔