Mirosumm Evet gelişimleri yavaş oluyor ama benim kıZımda böyle bir sorun olmadı. Demek istediğim şey bu konuda şöyle bir yanılgı var; bebek kilo alırsa delik kapanır diyorlar öyle bir şey değil. Deliğin kapanma eğilimi varsa ya da zararsız bir yerdeyse hayatını etkilemeyecekse bebek kilo alır. Doktorumuzun bize söylediği bu ki gerçekten de öyle oldu.