Mirosumm Düşük kilolu doğmasına rağmen kızımın kilo alımı çok iyiydi. Emmede hiç problem yaşamadı, şikayeti yoktu. Yemek yemesi iyi. Doktor bile şaşırıyor şikayetinin olmamasına. Yalnız bizim doktorumuz bu deliklerde kilo alımı oldukça delik kapanacak diye bir şey yok, tam tersi eğer delik çocuğu fazla etkilemezse kalbi yormazsa zaten kilo alımı olur bu sebeple çocuğa gereksiz yere kilo aldırmaya çalışmayın demişti.