Ecelna
Bende bilmiyordum doktorun izlemine göre farkettim. Benim de bebeğim kız. İğne tedavisi gördük bizim pişiğimiz gecmiyordu yani krem sürüyoduk geciyodu sonra tekrar baslıyordu öyle rahatsız edici bi pişik değildi ama sonuçta pişikti. Ama şuan yok bayadırda krem sürmüyorum