Ecelna bizim de pişik sorunumuz vardı önceden, hiç ıslak mendil kullanmazdım, pamuklu bezle silerdim, 6 aylık oldu hala ıslak mendil kullanmam, 4, 5 tane pişik kremi denedim hiçbiri işe yaramamıştı, ebemize yazdım, o travazol ve bir krem daha söyledi, ismini bulur yazarım size, sabah birini akşam diğerini sürdüm. 2 gün demeden geçti, şimdi de ara ara ufacık kızarık olsa travazol sürüyorum, bezi değiştirirken kızarıklık geçmiş oluyor. Çok güzel bir krem, bence deneyin sizde