Ozoss çocuk profesörünün yanında çalışıyorum canım, rapor çıkartıp mama verdiğimiz hastalar çok oluyor.. hesaplama da yanlışlık olabilir. Siz doktorunuza bebişin mamayı fazla almak istediğini söyleyin ona göre hesaplama yapıp reçete etsin artık. Biz şöyle yapıyorduk , böyle problemlerle karşılaştığımız da bebeklerin aileleri tanıdık eczaneden ücretli alıyordu, biz reçete ettiğimiz De ücretlerini geri alıyorlardı