Merhabalar, bebeğimize 4 aylıkken süt ürünleri alerji teşhisi koyuldu . Raporlu mama yazdı doktorumuz ancak 3 aylık süre icin 8 kutu mama verdiler ancak yetmedi cünkü bebegimiz kg alımı iyi oldugu icin mamayı daha cok yemeye başladı.6 kg olmus suanda ve meme almıyor malesef tamamen bıraktı. Doktorumuz hesaplamada yanlışlık yapmış olabilir mi acaba ? Yada rapor süresi oldugu icin mama ekleme veya yeni rapor cıkarma imkanımız var mıdır bilen annelerimiz 🙏🏻