Ben hiç kundak yapmadım alıştırmadım ara sıra yapsam mı diye deniyorum istemiyor üzerini bile örtünce ellerine örtü değsin istemiyor. Şapkayı 1 aylık olunca çıkardım eldiveni 2 aylık olunca çıkardım ellerini tanıması emmesi lazım çünkü. İnce bi pijama üstüne normal bi pijama bi tane çorap. 1 tane Kısa kollu ya da kolsuz zıbın 1 tane uzun kollu zıbın üstüne de normal trikosu ya pijama üstü ama bu söylediklerim ince ürünler için geçerli ve çok iyi oluyor çok kalın giydirmeyin sıcaktan çok derin uyumaz bebekler