EdaLiya Vera1810 çok teşekkür ederim emZirme slklığını arttırıcam artık gün içinde geçsinde sağlıkla hayırlıysa 🙏🏼
CigdeminMevasi EdaLiya bnm kızımdada vardı doktor 2. Aya kadar bekleyelm tahlil için çok kan alınması lazım zaten gitgide azslıyor sarılığı dedi. Tam 52. Gün kontrole gittiğimxde geçmiş sarılığı hiç bişeyi yok dedi çok şükür inşallah sizinde geçer bi an önce bn srtk tenine bakmaktan kafayı yicektim
EdaLiya CigdeminMevasi çok şükür darısı başımıza bizim de inşAllah bende bakmaktan kafayı yiycem gerçekten doktor dediğinden beri sarı görüyorum 🥺😳
Aysglz EdaLiya canım bizim üç ay surdu, kendi kendine geçti sonra. kilo alımı varsa, uyuşuk falan degilse korkma
EdaLiya Aysglz çok şükür kilo alımı gayet iyi,uyuşuk da değil dediğin gibi , aksine gazlı bir bebek olduğu için sürekli ağlıyor uykuya hasretiz diyebilirim gece gündüz hep aynı benim için 🤪😂
Drindniz Bizimdw 4.5 ay sürdü karaciğer enzimlerine bakılıyordu sürekli sonra bi gün bi kalktık geçti korkmayın Allah’ın izniyle geçer inşallah
AnayimBenAnaaa EdaLiya inanın doktorun bu rahat tavrına rağmen ben yine de çok endişelenmiştim hatta ben de post açmıştım doktor tahlil yapmadı başka doktora mı götürsem başına gelen var mı diye 😅 anneliğin doğasında var galiba sıkmayın canınızı 😊
EdaLiya AnayimBenAnaaa 😂🤦🏽♀️ Ayy kesinlikle annelik yarı delilik diye boşuna dememişler doktor bu kadar detaya girince birde çocuğun canını o kadar yaktılar ki 🥺kan idrar tahlili vs insan geriliyor ve tedirginleşiyr sonra da gecenin bir vakti böyle post açıyor ve deneyimli annelere danışıyor işte 😂🤦🏽♀️ Ama iyi ki de tahlil yapmamış doktorun boşuna kuzunun canını yakacaklardı 😞
Karas EdaLiya 2.aya yaklaşırken yapıldı her şey temizdi sadece sarılık az kalmıştı doktor kendi kendine geçer dedi yaptırmaya gerek duyulmadı
Fatmaaker EdaLiya bizde 3 ay yaşadık en sonunda anne sütüne bağlı çıktı ama emmeye devam bilürinin 5 in altına düşünce gözlerden gider tahliller temiz çıktıysa sıkıntı yok olırsa zaten Gastoroenterolji gönderiliyor ayrıntılı bakılıyor anneler bol emzirin sevin ona anlatın anlar sizi 🤗🤲🏻🤩😍
EdaLiya Fatmaaker gözlerde yok ama teninde belli belirsiz sarı var henüz sonuçlar çıkmadı 4 gün sonra çıkacak doktor anne sütü sarılığı olabilir dedi inşAllah atlatırız bizde teşekkür ederim 💐
Cizrelili EdaLiya iyi yapıyorsunuz madem gazlı bir bebek yediğiniz tüm yemeklere kimyon koyun 1 haftada bebeği sakinlestirir
EdaLiya Cizrelili gaz için yapmadığım kalmadı neredeyse damla masaj vs kimyon sık tüketmiyorum ama rezene içiyorum mutlaka ve yediklerime çok dikkat ediyorum 😞💐
Tulinakrep EdaLiya canım bizimde uzun sürmüştü herşey yolunda gitmişti sonra kendi kendine gitti doktorlar 3 aya kadar bir sorun yoksa değerlerinde normal kabul ediyor
EdaLiya Tulinakrep tahlil sonuçlarına göre bakacağız biZde inşAllah bir sıkıntı olmasın da sonuçlarda geçer inşAllah teşekkür ederim 💐
denizalbinannesi EdaLiya tam 45 gun yasadım cnm cok zordu ne agladım ne zordu uyandırmak bol komposto ıc cnm ananem oyle demstı bna birde besıgıne sarı ampul cektı babam gozlerım gazlı bez ile kapatırdık sirkeli yanardı gecene kdr kapatmdık duzeldı smdıde uyutamıorum😂 gecmıs olsun
EdaLiya denizalbinannesi teşekkür ederim canım biZde ilk doğduğunda mavi ışık yapmıştık ışığı kapatmadık ama değer düşünce doktor sarılık düşüşte tamam demişti bende bir daha yapmadım rutin kontrolde de uzamış sarılık dedi 😞 inşAllah temiz çıkarda tahlilleri geçer gider 💐
Balkupu denizalbinannesi yani ben sağlık ocağındaki ebeyle görüştüm ampulle fln kesinlikle ilgisi yok dedi bence doktora sorulup böyle şeyler yapılmalı zaten doktor gerekli görürse hastaneye yatış yapılır ordaki ışık farklı bişey bence
27__ EdaLiya Kan sonuçları hemen cikiyor sormadınız mi? Bence kafana takma bizimki de uzadı yani. Ama sonra kansızlık oldu. Onu bi arastir sor doktora demiri kac diye.
EdaLiya 27__ hayır bizim tahliller 4 gün sonra sonuçlanacak ilk sarılık tahlilleri dediğin gibi aynı gün içinde çıktı ama bu uzamış sarılık için başka tahliller yapıldı 6tüp kan aldılar sonuçlanması uzun sürüyormuş🥺😞
CigdeminMevasi EdaLiya evet insan hep sarı görüyo malesef doktor bana tamamen geçmiş dediğinde bile cildine dokunur bakardm halbuki benneyaz olmştu ama insan o psikolojiden çıkamıyo malesef hemencdcik geçsin🙏🏻