Arkadaşlar merhaba 🖐 Kızım 45 günlük yeni doğduğunda sarılık değeri 14 tü 2 gün sonra yeniden tahlil yaptık 11 olmuştu . Dün rutin kontrol için gidince doktor ten renginde yine sarılık var dedi tenden bakınca değer 6,2 çıktı doktor uzamış sarılık dedi bir sürü tahlil yapıldı 6 tüp kan aldılar idrar . Uyku hali vs yok çok şükür kilo alımı da iyi . Çok tedirginim böyle bir durumla karşılaşan var mi ?