Eski, beni özledim…. Kendimi yaşlanmış hissediyorum artık. Yıkanmak bile istemiyorum. Aynaya bakınca bu bben miyim diyorum. Sabah uyanınca ilk aklıma gelen akşam olsada uyusam. Tabii uyuyabilsem. Uyutan olursa uyu 😂hayattan tek beklentim kesintisiz, ağlama sesi olmadan uyumak