Fatossakarya2020 sekiz mi tam 20kilo fazlam var. En son 75tim daha da yükselmediysem . 55 olmam lazım ama nasıl olacaktı 😁😁😁😁 ama olcak inşallah. Yemicez yani. Yemicez spor yapıcaz. Yemicez derken mesela su an mutfakta elmalı kurabiye ve cevizli kek var. Dolapta kola fusetea bilmem ne. Çubuk kraker sevdamı zaten söylemiyorum. Akşam yemeğinde kremalıydı yemek patates kızartması vardı. Aldım bu kiloyu pis boğazımdan. E ne? Emziriyorum. He tek ben emziriyorum çünkü🙄 az önce eşimle kiloyu konusuyorduk. Kola içmeyle süt gelmiyor hayatım diyo doğru. Haklı adam. Hatta bu aksamdan baslıyorum daha yememeye evdekileri de komsulara dağıtcam. Kendime de liste yapcam hadi bakalım. Normal yorum yapayım derken birden bi yükseldim.