Mavilimonnn Gelişimi genetik faktörlere dayanır. Kızım her şeyi çok erken yaptı, ama dediğim gibi bu tamamen genetik. Bağışıklığı da açıkçası anne sütü alan kuzenimden çok çok iyi. Amacım bebekleri karşılaştırmak değil, mama vermenin kötü olmadığını göstermek için örneklemdirdim