Mavilimonnn Benim oğlumda ilk doğduğunda sütüm gelmedi, meme ucum çok yoktu, göğüslerim büyük bebeğimin ağzı küçüktü gibi gibi bir sürü sorunla karşılaştık. Mama+meme gitmeye çalıştım. Büyüdükçe memeyi daha çok reddetti. Bir süre gece emdi sadece. Şu an onuda bıraktı 3 ayın içindeyiz. Gelişimi gayet güzel çok şükür. Hatta baya baya güzel 😳🥰