sinemin zehranur01 doğduğu günden beri yatarak emiyoruz hemşire ilk kilolarına şaşırmıştı ileride falan diye nasıl emziriyorsan devam et dedi yatarak emzirdiğimi söyledim sakıncası yok dedi 6 aylığız
Meraklitaze zehranur01 Benimki 19 aylık gece uykusuna yatarak emerek geciyo hala.Yanimda yatiyo birde geceleri.Ikisinden de nasıl vazgeçiricem bilmiyorum.
Salihabebegim33 Ya bende bu konuyla alakalı bişey sormak istiyorum. Göğsüm terbiye kıvamında olunca yatarak emzirmek zorlaşıyor. Bu konuda ne söylemek istersiniz.. Bi şekilde emiyor ama ben pozisyon da zorlanıyorum belim ağrıyor
02022020 zehranur01 uzmanlara kalsa jiçbişey doğru değıl bebek ufakken yapılmamalı ama donmeler kalkmalar yapabilen bebek yatarak emzirirlir diye düşünüyorum özellikle geceleri çok uyanan bebekler napalım ayakta emzirsem çocuk düşecek 😤
makarnadelisi 6 aylık olacağız ilk 40 ı çıkması hariç hep yatarak emzrdim gece gündz hala öyle kucakta istemiyor yatarak alışmış öyle mutlu bnde mutlu ❤️😍