Kedicik Ayni agri bendede vardi tendinit oldugumu soyledi doktor gebeyken dinleneceksiniz soguk sicak kompres yapacaksiniz gecmezse dogumdan sonra film istedi allah tan dinlenip soylediklerini yapinca gecti yuruyemiyordum
Aybars22 aslininkeremi aynı ağrıyı bende yaşadım doğumdan sonra oturup kalkamiyodum. Ama geçti çok şükür. şimdi bel ağrısı oluyo arada bende epidural oldum. Bu arada doğum yapalı tam 3 ay oldu inşallah bel ağrımda geçer
aslininkeremi Aybars22 geçmiş olsun bel ağrınızda geçer inşallah bir an önce 🙏 inşallah benim ağrımda müdahalesiz geçer