aslininkeremi merhaba. Geçmiş olsun öncelikle. Benim de kuyruk sokumundaki kemikler ağrı yapıyordu hamileyken. Doğumdan sonraki birkaç ay devam etti. Dizimde sallıyorum oğlumu. O kadar canım yanıyordu ki. Sanki o kemik etimi deliyordu. Ama şimdi fark ettim ki o ağrı yok. Yazınızı okuyunca hatırladım. Bebeğime o kadar odaklanmışım ki ne zaman geçti nasıl geçti hatırlayamıyorum. Ama iyi haber şu ki geçti. Sizin de tez zamanda geçer inşallah. Oğlum 7 aylık bu arada