Zehrabaysan Busraebrar idrar ve dışkı tahlili yapıldı onlar da mikrop çıktı vücudun da kızarıklık oldu o da besin alerjisi dendi
Zeynepada23 Busraebrar bizimde yeşildi ve gürültülü yapiyodu doktora sordum normal.dedi sonra kendiliğinden geçti canım