yeymnmmm0 başta 3ay korunduk. Ama sonra dedik deneyelim belki olur velki bu sefer kucağımıza alırız eşimin ilk çocuğu olucakti çünkü ilkkez baba olacaktı en baştan beri herşeye ilkkez şahit olacaktı sonra korunmadik olmayınca olmuyor demekki dedik bosverdik bosverip stresi atınca üstümüzden galiba oldu 9ayin sonunda hamile kaldim